Åh va skojj!

Nu ska jag svara på lite frågor om mig sjäääälv tänkte jag :D

1. Vad heter du? Ida Jönsson :).
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hmm.. Hade velat heta typ Saga eller Tiffany. Fast är faktiskt rätt nöjd med ida.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Saga funderade dom på typ. Lite synd ändå.. 
4. Vilket stjärntecken är du? stenbock, så mobbat hah 
5. Vilken årgång är du? 96a
6. Vart bor du? Halmstad
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? *räknar*.. 5 gånger typ.
9. Vart skulle du vilja bo? Usa. <3
10. Vilken skolklass? 8an :p 
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Bäst. 

UTSEENDE


1. Hur lång är du?
156 cm ren awesomeness. :)
2. Hur mycket väger du? Tyyp 40 eller något sånt.
3. Hårfärg och frisyr? Blondiiiee <3. Och ah snelugg osvosv
4. Ögonfärg? Gröna tror jag 
5. Mest nöjd med?  Min hårfärg och leende typ haha
6. Minst nöjd med? Massa olika.
7. Skostorlek? 35-36
8. Glasögon? Ne
9. Har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen <:

FAVORITER
1. Filmer?
Ååhh va svårt.. Älskar ps. i love you. 
2. Låtar?
It's not ovet - Secondhand serenade. Några av Fm statics bästa. och Iris - Goo goo dolls.
3. Årstider? Sommaaar. <3
4. Mat/dryck? Hmm.. Har typ ingen favoritmat, tycker inte om mat. Dryck; cola hehe
5. Djur? Hundar, min tjockiskatt Gajus & min andra katt Nicki.
6. Färg? Blå, rosa & lila.
7. Parfym? Pink sugar & britney spears fantasy
8. Tv-program? The oc, house & phineas oh ferb. 
9. Ämne i skolan?
svenska, bild oh musik.
10. sysselsättning? vänner, datan, cheerleading

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka?
brun vinterjacka, 2 svarta skinnjackor och en svart regnjacka eheh (a)
2. Vad använder du just nu för skor? 2 par converse och blå reebook elr va de heter.
3. Favoritfärg på kläder? färgglatt :D!
4. Favoritmaterial på kläder? wow, vilken meningslös fråga
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? åhh , så sjukt mke..
6. Favoritaffärer? h&m, bikbok, osvosv. www.junkyard.se, www.nelly.com har fina kläder också.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Oj, absolut ingen aning.
8. Favoritmärke? sweet, ed hardy och adidas hihi
9. Vad har du för byxstorlek? borde jag veta de ? :D
10. vad har du för tröjstorlek? xs oftast antagligen

DITT RUM

1. Stort, litet eller mitt emellan? 
ganska stort tror jag, eller ah beror på va man anser är stort. :p 
2. Vilken färg på tapeterna?
gröna haha, men ska måla om snart.
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? rosa och vitt
4. Favoritmöbel i rummet och varför? sängen <333
5. Vad vill du ändra där inne? måla om, sätta upp sminkbord och skaffa korgar eller nåt att lägga alla grejjer i. sen sätta upp mer speglar (a)
6. Vad har du där inne av följande:
a) tv?
aomen
b) video/dvd? ja
c) dator? yes
d) stereo? ne, datan oh dvd'n spelar min musik :d
e) telefon? Hade innan, men orkade aldrig svara oh signalen va förjävlig.
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Typ tak, och träd oh så
8. vad gör du oftast i ditt rum? allt. lever här inne.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? kompisar ? :D
10. Favoritpryl i rummet? datan!

BLANDAT 

1. Var har du i din:
a) jackficka just nu?
Busskort, lånekort, nycklar, lite pengar oh typ försvarets hudsalva tror jag haha
b) skolväska just nu? Hmm.. plånbok, kamera, ipod, lite skolgrejjer, tuggummi, och ah massa skit
c) handväska eller liknande just nu? skolväska - handväska sak samma.
2. Vad är du beroende av? människor, utmaningar.
3. Vilket land kommer du i från? Sverigeeee 
4. Vilken sorts lypsyl använder du?
Bamse :D
5. Vad tror du på? ödet :).
6. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen.
7. Vad köpte du senast? nagellack och en lådgrejj te min garderob.
8. Har du nåt husdjur? katter hoho
9. Vad bor du i? ett radhus & två vanliga hus.

GREJER

Plånbok:
vit och svart chanel heh
Tandborste: rosaaa
Smycken: Regnbåge-örhänge & 1 rosettörhänge, lila klocka och thomas sabo armband.
Solglasögon: wow. jag har hur många som helst. men mina favvo är mina rosa raybans.
Underkläder: bh och trosor kanskeeee ? <: 
Nagellack:
rött, nytt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback