Dåliga vanor.. ?

Jag har en massa dåliga vanor faktiskt haha. Hatar att det är så svårt att få bort dom.
Till exempel så tar jag alltid fram datan istället för att gå upp på morgonen, på helgerna. Så även om jag vaknar ganska tidigt så kommer jag inte upp förän mycket senare. Möts av tjurig mamma - haha - och förlorar typ halva dagen eller nåt..

En annan dålig vana jag har är att jag alltid äter något onyttigt när jag kommer hem från skolan. Kärleksmums, bullar, glass eller nåt. Haha kommer bli tjock! :D

Nu är jag jättesugen på godis. Ska gå ner, käka frukost och sedan planera min dag haha.
Btw, var indian igår på konfan, fett awesome och jag älskar mina skunik-homiiiieees <3
Bilder kommer nog på det, tror jag.

Bild från julfesten med konfan. Alla ser sura ut, men det var dom inte. :p
Jag fick ett stort paket med bananer, sedan la dom mig i lådan. Så ah, det är jag på bilden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback