fight the break of dawn


Save tonight - Eagle-Eye Cherry
Åh, typ hela åttan går runt och sjunger på denna hela tiden. Iaf tjejerna heh. Den är så braaa!

Det fina vädret håller i sig. Älskar allt med sommarväder, utom att spindlarna kommer fram då. Och de äckliga jävlarna verkar älska mig för dom är i närheten av mig hela tiiiiiiden :(

Men det bästa med skolan när det är fint väder är att sitta på rampen eller något och sola. Så mysigt hihi. Fast idag hade jag vita shorts, som blev smutsiga där bak när jag satt ner. Gick runt och försökte få ett ärligt svar om man tänkte på det eller inte, slutade med att jag gick hem och bytte byxor haha :D


Hihi jag och Hanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback