Friskis & Svettis!

Jag och Nina var asduktiga idag, vi tränade på gymmet! Haha, sprang typ 3 km på rullband & ett tag på sån där trampmaskin?
Awesome :D

Idag var det ju fri dag i skolan. Började med att möta Karin på stan, drog till pappas jobb där vi skulle intervjua en tjej till våra rapporter. Haha drack varm choklad och failade totalt med automaten.

"Men tryck två gånger, rinner det över så rinnet det över!"
- ... Det rinner över asmycket, ska jag trycka två gånger på din också?
"Ja, det är väl bara att flytta koppen när det blir fullt?"
- Fast då blir det ju kladdigt överallt...
Typ så låter det när genier diskuterar!

Och för att göra det hela lite värre så kan jag ju tillägga att -ja, det blev ändå kladdigt överallt. Och vi använde väl upp halva kärnhusets årsförbrukning av servetter.
& när jag kom hem berättade min bror att man kunde trycka en gång till på automaten så slutade den hälla. Man hade alltså kunnat bestämma när den skulle sluta. Så det var därför det fanns en knapp som det stod "avbryt" på, men det fattade vi inte då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback