Håll mig hårt och lämna mig aldrig



Jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu.
Åh, fortfarande lite kär i den låten.

Just nu mår jag inte särskilt bra. Allt jag var så säker på innan är inte som det ska. Saker är inte som dom borde vara längre, inte just nu. De jag behöver mest försvinner bort från mig. Och jag är inte säker på att jag orkar ta tillbaka dom, om det är värt det. Jag mår inte bra av att vara ensam, inte nu. Mina tankar börjar sväva in på saker som jag inte vill tänka på, jag orkar inte. Hellre skjuta upp det, bli sårad någon annan dag. Bara jag slipper nu, när ingenting är som det ska.

Kommentarer
Postat av: keela

Hej ida :D vad kul att du läser min blogg :) det uppskattar jag verkligen. Haha, ja dom är söta i barnfilmer :)

2011-04-04 @ 22:33:06
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback