i wanna touch down where miracles live

Som jag kanske har skrivit förut så har Fm Static nyligen släppt ett nytt album. Alltså, mitt absoluta favoritband, en kärlek som jag delar med min bästavän. De skriver så grymt bra låttexter, och de beskriver så bra osvosv.

Iafl. Där finns en låt som går rakt in i mig. En del av mitt liv återspelas när jag hör denna låten. Den tiden då allt bara rasade. Jag har lätt för att skriva, framförallt känslor men just denna tiden går inte riktigt att beskriva. Inte om jag inte skriver vad som hände, och det kan jag inte. Men jag kan åtminstone säga att det var värre än ni kan föreställa er. Utan mina vänner hade jag ärligt talat inte suttit här idag, jag tror inte jag hade orkat.

Black tattoo - Fm static.
And she said, you might have got the best of me
But you'll never get the rest of me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback