if you want me, fight for it

Hejj!
Idag blev det spela fotboll efter skolan. Sen stan, biblioteket & plugga där lite med Linn. Efter det mcdonald's och konfan.
Mcdonald's två dagar i rad, inte bra heh.. TJAA TJOCKIIIIIS! :(
Ah, iaf. Konfan var tråkig idag, så nu sitter jag här haha.

Det handlar om att se livet ur olika vinklar. I vanliga fall brukar jag se det ur den bra, det awesome perspektivet. Jag ska inte förlora den förmågan. Den får bara vila lite, jag orkar inte just nu. Man kan inte orka hela tiden, även om jag önskar det. Jag föredrar att skratta bland folk, och må dåligt i min ensamhet. Bara nu, jag tror jag behöver det.



Snart kommer jag tillbaka med massa jag-älskar-livet-inlägg igen. Håll ut lite, jag behöver en paus från det, när saker inte är som de ska.

you found me - the fray

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback