i'm not afraid to be who i am

Det är påsklov, april och MASSA MEGA VARMT i halmstad.
Därför bloggar jag inte så mycket nuuu. Jag är mest ute med mina awesome kompisar, flänger lite fram och tillbaka till fotbollsplanen, till stan, ute på kvällen osv. Igår köpte jag godis och åkte moppe. Juste, jag fotade med Nelly också, ni ska få se bilderna efter att jag har gjort det - vilket är snart hoppas jag (NELLY??!!!??!!) 
I onsdags hade jag, som jag nog sa, grillkväll med folk. Skitmysigt. Läskiga gubbar på parkeringen, stört folk, grillade köttbullar (????) och lite sådär ni vet.

Idag ska jag först iväg och handla till ikväll. Sen kommer nina, så ska vi hyra film. Och efter det kommer mina tjejer hit så ska vi ha myskväll med tacos och film hoho :)

Vi hörs, CIIIAAAOOO

i could give you 50 reasons why i should be the one you choose.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback