let's delay our misery

Åh, de orden. Så fina.
let's delay our misery

Jag är en person som strävar efter lycka, oavbruten lycka. Och spänning, jag vill att det ska hända något hela tiden. Jag älskar utmaningar och blir nästan besviken när jag väl lyckas med något. För jag gillar det där, när man inte riktigt vet utan bara kan hoppas och drömma.
Menmen, vad jag tänkte säga var att den meningen var så bra. Det är vad jag gör hela tiden, skjuter upp mina problem. Jag säger till mig själv att ta det imorgon, att jag är starkare imorgon. Problemet är bara att... det är jag inte, och ibland blir jag till och med svagare. Den här egenskapen kan både vara bra och dålig, jag är nästan alltid glad eftersom problemen inte finns i min lilla skimrande bubbla. Fast när de väl tränger sig in, så är de många och starka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback