nothing lasts forever

Sov hos Nina inatt.
Hos Linn igårkväll. Innan det mådde jag rent ut sagt åt helvete, så tack för kvällen alla som räddade min dag och fick mig glad igen. Ni är bäst på det, speciellt tack till Nina. Jag älskar dig, min ängel utan vingar.

Iaf.
Vet inte hur jag känner för någonting längre, vet inte var jag har mig själv. Jag mår inte dåligt, jag är bara förvirrad och har tappat orken för vissa saker. En del grejjer känns meningslösa, när det finns så mycket annat att tänka på.
Kan man säga:
Det är inte så att jag väljer bort dig, jag behöver dig bara inte nu. ?
Jag önskar att du en dag kan förstå, att du inte är den du var. Du är inte den jag behöver, den jag vill ha och den jag älskar. Jag önskar att du bara för en stund kan lyssna på mig, lyssna när jag säger att allt jag vill är att du blir den du var. Förändringar kan vara bra, men förändras inte bort från mig. Jag önskar att du bara för en stund, kan lyssna och förstå, att jag saknar dig egentligen. Det är bara att du inte accepterar vad som händer. 

Even angels have their wicked schemes
And you take that to new extremes
But you’ll always be my hero
Even though you’ve lost your mind




Kommentarer
Postat av: s a r a pe r s s so n

du vet att jag alltid finns här ♥

2011-04-19 @ 15:54:40
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback