scooore ! :D

-Vaknade
-Duschade
-Städade rummet, bäddade rent. Fett duktig, kolla bah bilden!

man kan inte göra fel, bara annorlunda. Såhär bäddar jag rent :]
-Drog till stan
-"opererade bort födelsemärken"
Ah alltså, lyckan är väl ganska obeskrivlig. Låter helt stört HAHA! Men jag har haft ett födelsemärke på höften och ett precis över naveln, som jag mått skitdåligt för sedan jag var liten. Så nu äntligen har jag tagit bort dom. Känns jättebra hihi :)

Snart ska jag åka och kolla på min träning, fick inte anstränga mig för doktorn typ.
Efter det blir de att grilla någonstans med folk, har iiiiingen aning om var eller med vilka. Men det blir nog bra :D

Lite stökigt men så ser jag ut idag iafiafiafiaf ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback