so boy, forget about the world

WANT YOU TO MAKE ME FEEL LIKE I'M THE ONLY GIRL IN THE WOOOORLD, LALALALALAAA
haft den låten på huvvet hela dagen. Vilket är sorgligt, för det är min&Linns österrike-låt. Så saknar,saknar,saknar. Men det är bara att tänka tillbaka på det som var dåligt den resan, min extrema hemlängtan t.ex? 
Heh, och jag påstår att jag klarar 3 veckor i usa utan mamma och bröder..? Ahfan, får jag med mig Nina på en språkresa så kan hon va min mamma :D

Idag var jag på min kusins konfirmation. Fick tårta, trevligttrevligt.
Min moster skulle säga att det var chill, men hon bah
"Jaha, men här var det ju chili!" AHAHAHHAHAHAHAHAHA. Det var jättekul.
Min mormor är fantastiskt rolig ibland också. Haha!

Jaja, skola imorgon. Får väl tacka alla fina för ett fantastiskt bra lov, ett av de bästa någonsin måste jag säga. Wow, det här året börjar bra. Känner att sommaren kommer bli så sjukt fet.


Nu säger jag godnatt. Ska drömma om sommaren och snygga killar på stranden, föreslår att ni gör detsamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback