that's just how i roll

Haft en jättebra helg, den började ju som sagt hos Nina i fredags. Där kollade jag senare på film med lite folk.
Igår drog jag hem till Karin på kvällen, sedan kom massa fina tjejer. Vi kollade Grease, hahah älskar den filmen! Och ah, sen sov jag där. Pratade typ hela natten, av någon anledning tar samtalsämnena aldrig slut på nätterna? :o
Sen på morgonen kom Karins storasyster Anna upp med en stekpanna och hade värsta enmansorkestern eller något haha!


Just nu sitter jag och dricker cola & pluggar. Tvungen att hoppa över träningen idag, eftersom jag typ drunknar i läxor & inlämningar.. Men behövde en liten paus, därav detta onödiga inlägg. :)

Så nu tänkte jag bara säga att jag har typ världens finaste vänner, som jag är väldigt tacksam över. Och tjaaaa, det var väl det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback