And the world will notice you again

Ååhh jag har 7 minuter kvar på spotify, för att jag glömde bort att stänga av de igår när jag inte var vid datan.
Och dessutom så hackar grooveshark så mycket att jag funderar på att skjuta dom :(. Fast ne, nu funkar det eheh..

- Älskar vädret!
- Hade jättemysigt igår (trots massamassa myggor)
- Vattenkrig i stan imorgon!
- Att ha kläder i överflöd gör en glad
- Jag har tur som har fått bli en del av världens bästa Skunik
- Tre vanliga skoldagar kvar, sen student och två dagar senare åker jag till T U R K I E T! <3
- Sparat massa pengar att shoppa för i Turkiet.
- Skolan flyter på asbra (och är snart slut)

- Det går bra nu helt enkelt :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback