I may be bad, but i'm perfectly good at it!

Sitter här med återkommande energi-rus. Då och då reser jag mig upp och tar tag i mitt liv, städar lite, sminkar mig, tar foton, osv. Tycker om såna här dagar. Lugna och mysiga, dessutom brukar jag få en del gjort. Om inte annat krävs dessa dagar för att reda ut allt trassel i mitt huvud. Tankarna blir klarare när man får göra precis vad. man. vill.

Nu ska jag fortsätta filosofera, sminka mig och ta bilder. Kanske blir det något kreativt fint resultat till slut, i så fall delar jag med mig av det här. Återkommer i vilket fall.
Kanske skriver lite på min bok sen. För om sanningen ska fram så har jag aldrig orkat göra det de senaste gångerna jag skrivit att jag ska göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback