I'll be there

Häftig tjej som är med i lokaltidningen. Ser efterbliven ut och hela Halmstad kan se det, känns bra. Säger även att Anders är världens coolaste präst, så söt jag är! Fast han är faktiskt det heh :)

Nu ska jag renskriva ett skolarbete, nästan sista läxan innan jag drar. Ni vet, om man inte räknar med idag så är det tre dagar tills jag åker till Turkiet. Åh!
Har inte börjat packa eller planera eller nåt, bra där ida. Men ja.

Jag tycker inte om när folk inte kan bestämma sig, åtminstone när det går ut över andra. Och jag stör mig på folk som öppnar käften när de inte borde, så att man bara inte kan tycka synd om dem.

Stressigt liv. Fast jag trivs rätt bra i min glada, harmoniska ida, ni vet den jag är född till liksom. Oj va jag låter knasig.. Men ni fattar hur jag menar?

Ne nu börjar det bli rörigt. Skriver inte mer nu, vi hörs! :D


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-19 @ 18:58:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback