cheerleading

Det gick skitbra faktiskt, om jag får säga det själv! Vi körde .. tre gånger tror jag. Tre bygg och en dans.

Första bygget var att jag skulle ligga på rygg, när fyra tjejer bar upp mig och jag höll en tjejs armar. Sedan kastade de över mig, som en flickis ungerfär, och så fångade några på andra sidan.

Andra bygget var att jag skulle upp och stå i double-base, alltså att man står på två tjejers händer. Sedan skulle jag falla bakåt, och bli fångad, för att sedan bli uppkastad igen.

Sista bygget stod jag på ett ben på en tjejs händer. Sen tog jag tag i foten jag stod på och slängde över den andra, som en liten volt. Och blev fångad på vägen ner.

Ah, det var jättekul. Det roligaste var att jävlas med busfabriken-elefanten, maskoten. Gick och drog honom i svansen och följde efter honom hehehehehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback