God morgoooooooooon

Inatt skulle man typ flytta fram tiden, tror jag? Så ah, egentligen är klockan 09.20.
Jag har börjat vakna så tidigt på morgonen, fett awesome ändå. Hatar att sova bort hela dagarna eheheheheh. Men kommer nog inte bli så mycket sömn inatt då, när klockan går annorlunda osv. Får se, de märker vi. :)

Igår var jag iafl i stan först med Nina och Nelly. Köpte grön powerking, åh älska!
Sen drog vi hem, följde mä Nina hem till henne. Satt där en stund och sååå. Efter det, hem till min farmor och farfar för att käka. 
Sen åka med min bror och hans kompisar hem igen. De är typ 18 och hade värsta discobilen, musiken gjorde typ att bilen vibrera. Asså ne, bah ne.
Jag och Nelly gick till Nina, earth hour och grejjer. Så Nina hade tänt massa ljus, skitmysigt!

Nu ska jag nog kolla lite the o.c hhihih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback