after every hurricane comes a rainbow

Skrivet på handleden, för att det är så fint.
Om jag vågade, skulle jag tatuera in det, för att det är så sant.
Men är rädd att jag ångrar mig senare, för att tiderna förändras.

Sjukt tråkiga inlägg just nu, för att jag inte har någon lust med nya bilder och sånt.
Mår så otroligt bra ändå, för att jag äntligen börjar få ordning på saker och ting.
Vet att jag har lite humörsvängningar men bryr mig inte, för att jag uppskattar så sjukt när jag är lycklig.

Är rädd att kasta bort fina enkla bra dagar, för att jag ser så många andra göra det.
Men har faktiskt blivit duktig på att ta vara på det bra, för att jag vet vad som är dåligt.
Och har lätt att förstå när jag är på toppen, för att jag vet vart botten finns.

Var förresten med Karin idag - älskar henne, för att hon är så jävla bra.
Nu ska jag sluta med mitt "för att", för att jag kan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback