Härliga vårdagar!

Några konstateranden.
Halmstad är bara roligt när det är soligt. Det är precis som att alla människor går och gömmer sig när det är kallt, men så fort solen kommer fram klär alla av sig massa kläder och går ut. Vi är konstiga vi, halmstadbor alltså. Tycker tydligen att så fort det är 15+ behöver man varken ha tröja eller byxor..

När jag köpte en klänning på bikbok för någon vecka sen tyckte nog tjejen i kassan att jag såg ut att behöva nya underkläder. För idag när jag skulle lägga ner påsen och ta ut kvittot så bah hittar jag ett par vita spetstrosor i min storlek. Tittar på kvittot så att vi inte råkat ta dom eller något, men dom står med som någon rabattgrejj. Säkert något erbjudande. Det konstiga var väl att hon inte sa det då, HAHA.

Jag är värsta superpower-tränarn! Får magrutor efter typ 20 situps, fett nice hoho.

Måste verkligen sluta vara onyttig. Tränar inte tillräckligt mycket för att tjocka ner mig som jag gör, kommer bli fet. Skärp dig ida!

Mina vänner är världens bästa. Alla säger säkert så om sina vänner, men det är bara för att de inte har träffat mina. För jag liksom silar alla jag träffar, lägger in dom i fack och bestämmer mig för att henne/honom ska jag bli vän med! Det är viktigt, annars vet man inte riktigt vem man kan lita på när det väl gäller.

Jag måste verkligen skaffa mig ett liv att blogga om. Heeeeelt seriöst vem vill läsa sånt här egentligen?

Fotad av Nelly the fotograf igår på konfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback