Huvudvärk och griskiss

Ah men åh, rubriken. Fett nice. Det som luktar på kärleken, tydligen inte gödsel. Fan händer med världen?

Var skitglad idag, tills min so- svenskalärare förstörde min dag. Fick vg- på en uppgift, så fråga jag varför men ne. Då vet hon inte det. ååååååååååååhh
Och JA, det är jobbigt. För jag vill ha kvar mitt mvg i svenska men det kommer ju fan inte hända om hon sätter dåliga betyg på mig utan anledning. Asså ne bah ne. Hon vet att jag har höga krav på mig själv, så jävla elakt då. Hon kunde iaf sagt varför gaaaaaaaaaaah

Eheh ah.
Var hos polisen imorse, mina homies <3333
Sen stan med Nelly. Köpte asgod drickyoggie, banan/mango. Åhåh!

Nu sitter jag här med världens huvudvärk - igen. Ska ut och springa med pappa ikväll.
Innan dess ska jag antingen sola eller kolla the oc. Kanske vila lite också, så inte mitt huvud sprängs.

Men hoho, kolla temperaturen på min framsida! :'D

(!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback