i'm in love with angels instead.

It's a little too late for you to come back, say it's just a misstake
Think i forgive you like that.


Var ute och sprang 5 km med pappa innan. Åh va jag börjar bli duktig!
När jag kom hem var jag jättesugen på att duscha. Hoppar in i duschen, efter en stund upptäcker jag en sak... Mm varmvattnet är slut.
Genomför mission impossible, och fortsätter duscha i sviiiinkallt vatten.
När jag sedan går ut i vardagsrummet låter det såhär:
ida: mamma, varmvattnet är slut..
mamma: aa det fick jag en lapp om förra veckan. glömde säga det. men va bra, då vet jag att jag inte ska duscha idag.
Jag tror inte mamma har insett att hon precis startade ett krig. Mhm, the war is on!

Jag tycker om min Nina, hon är riktigt bra hon. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback