jag gav aldrig upp dig när du försvann

Prao idag. Det var riktigt roligt faktiskt. Men antagligen orkar ni inte läsa en hel text om dagen, som jag förövrigt inte har ork till att skriva hella, så jag sammanfattar dagen med några ord (är så trött så jag först skrev "sammanfatta orden med några dagar").

-Matrester i ansiktet.
-Massa disk.
-Städning.
-Snygga killar.
-Trevlig personal. (De sa att vi var söta eheh.)
-Halvläskig chef. (Han sa till sin kompis att han hade snygga praktikanter - jag och Nina alltså) Fast det var väl i för sig kul men rätt scary.
-Världens största mackor till lunch.
-Välförtjänt coca cola, godare än nånsin förr.


Superman drar på österrike-återträff nu. Seeeeeeeeees !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback