Jordens undergång?

Jahaja, som rubriken säger... Spännande.
Vi kanske går under på lördag (min nonchalans här är ett försök att dölja min rädsla heh). Så ja, jag är skiträdd. Jag vill inte ha någon jordbävning eller nått. Hade liksom varit trevligt att få fylla 15, konfimera mig och åka på semester. Kul att dö nu...... fast ne.

Haha nej men seriöst. Jag vet faktiskt inte om jag tror på det, antagligen är det fel. Men det är bara den där konstiga känslan som nog de flesta får egentligen, han där rumpnissen är ju verkligen bombsäker på det här. Han lämnar ut sig själv till hela världen, är beredd att göra bort sig totalt - bara för att varna mänskligheten för en undergång. Alltså, det är ju rätt gulligt av honom egentligen. Och jag blir så orolig, antingen skiter han fullständigt i sitt rykte eller så tror han stenhårt på det här. Jag önskar bara att han kunde visa något konkret bevis, inte bara stå och säga i en intervju "Bibeln säger att vi går under på lördag, Maya-indianerna har fel". Man har ju trots allt gjort en film om 2012, det är rätt känt och jag tror ganska många tror på det ändå. Så att bara kränka den teorin så totalt, för att sedan påstå att vi ska dö redan på lördag.. Det är grymt extremt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback