Lisebeeeerg ! <3

Åh va jag är taggad, ska till liseberg imon med konfan. Typ 80 pers, asnice :'D
Skiter faktiskt i om det ska regna lite, kommer bli kul ändå. Dock lite ångest, har skitsvårt för gasten - men ska gå ändå - och är höjdrädd - men kanske slutar med att jag åker atmosfear ändå.... Det märker vi!

Tänkte lägga in lite random bilder från tidigare lisebergsbesök men hittade inte några alls faktiskt. Fixar det imon eller på lördag istället.

Läste i min Fridatidning innan idag. Där var en intervju med Taylor Swift. Hon hade sagt en lite fin sak tycker jag, måste skriva det här haha.
Folk kommer in i ditt liv och chockar och överraskar - och du går igenom förluster du aldrig trodde att du skulle behöva gå igenom.
Det fint för att det är sant. Finns inte så mycket mer att säga om saken. Jag tror det tillhör människans natur att hitta den mest underbara personen när man har det som svårast och som minst förväntar sig hitta honom. När du letar hittar du bara de där halvbra, för då måste du ta dig fram till dem. Men så fort du slutar leta, måste de söka efter dig och då är det bara de bästa som kommer fram. Trots att de verkar bäst just då, så får man aldrig glömma att tiden förändrar allt och alla. Det går inte att undgå eller undvika, det handlar bara om ifall man förändras till eller bort från varandra.

En annan sak jag har tänkt på är;
You have to find yourself, who you truly are - before you can find someone else.
Man kan inte vara med någon annan om man inte vet säkert var man har sig själv. Då slutar det med att du sårar dem du tycker om, eller dig själv. Ibland måste man helt enkelt stanna upp, släppa alla andra för stunden och lära känna sig själv. De som verkligen bryr sig ser det inte som ett svek, de förstår att det kommer gynna alla i slutändan. För man mår som bäst när man känner till sina egna förutsättningar och svagheter, då vet man vad som gör en lycklig och därmed vad man ska prioritera. Så länge man inte vet det, när man prioriterar för många saker på samma gång blir folk runtomkring bara besvikna och sårade, och då förtjänar man inte att ha någon alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback