Mister en så står det tusen åter

Jättechill dag. Först idrott med bara tjejerna i klassen.
Spökboll som vanligt, och jag behåller min gamla plats som spöke hihihihih.
Sen ungdomsmottagningen, var även en liten stund på Brunnsåker oh träffa folk. Efter det åt vi i stan.
Tillbaka till skolan, stan igen och fixa prao & äta glass med Nina och världens bästa skolvärd, Rolf :D!

När jag kom hem tänkte jag "åh, nu kan jag ju visa vad jag har haft på mig idag!"
Problemet var väl att jag var kissignödig men tänkte att jag skulle hinna fota innan jag kissa. Jodå, jag hann. Men bilderna blev väl inte så jäääättebra direkt hehe.



Jeansshortsen har jag faktiskt gjort själv i slöjden.
Vem behöver Jofama by Kenza, när det finns Jofama by Ida ? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback