My illusion, my mistake.

And i'm still feel all alone, and i wanna go home.

Man lär sig så mycket av egna misstag, men nästan ännu mer drar man lärdom av när någon annan begår misstag som man själv mår dåligt av. När andra inte dragit nytta av sina erfaranheter ser de omedvetet till att någon annan gör det. Så är det alltid. Allting dåligt går ut över någon, vare sig du märker det eller inte.

Nu ska jag ladda ner pirates of caribbean 2 tror jag. Och kanske skriva lite på min bok..
Funderar även på att börja lägga ut den här, i en egen kategori. Problemet är väl bara att jag började med det i min förra blogg, så de som inte läste då hänger kanske inte riktigt med... Jag vet inte.. Ni kanske inte ens är intresserade av att läsa den haha. Ni kanske kan få ett smakprov så får ni kommentera vad ni tycker någon dag, men då gäller det att ni verkligen säger något så jag inte bara känner mig mobbad!

Kommentarer
Postat av: s a r a pe r s s so n

sv, Du ja! <3



Jag tkr du ska lägga ut igen :] Pusssss

2011-05-23 @ 19:40:27
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback