over it, for good.

Egentligen borde jag sova nu, eller åtminstone lagt mig. Men är verkligen inte trött. Dåligt med bloggandet nu, jag vet. Fast har faktiskt inte haft nån lust eller ork, speciellt inte i det fina vädret. Dessutom är min kamera på upptäcksfärd hos Linn tror jag..

Jag mår bra igen. Jättebra måste jag påstå. Det går så otroligt upp och ner hela tiden, ni tröttnar säkert. Men haha jaja. Man ska väl uppskatta när man är på topp?
Har fått en massa kläder av min fina kusin Angelica (kanske nämnt de förut, minns inte). Och även köpt lite nya grejjer, tänkte fota lite när jag fått tillbaka min kamera och har tid. Men är ledig nu torsdag-måndag så hinner säkert någon gång.

I-landsproblem och random insikter såhär på kvällskvisten eller vad det heter.
Jag har alldeles för mycket kläder för mitt rums bästa. Organiserat kaos är enda beskrivningen av allt stök. För jag får verkligen inte plats, varken i garderoben eller i min sån där trådback med massa lådor. Man vill inte lägga kläder i för stora högar för då hittar man inte de plaggen som ligger längst ner.
Jag har dagar då jag är riktigt.jävla.klumpig. Igår var en sån dag. I förrgår kväll också. Tappade datan på näsan och jesuuuuus va ont det gjorde. Har fortfarande rött märke och ont. Huhu
Jag är sjukt irriterad på kläd-reklamer och ungdomstidningar. "Bota din bikinistress". Skitbra, verkligen. Men hur fan tänker dom när de då har massa bilder på pinnsmala modeller i bikini, när man ser revben och höftben och allt vad det heter? Hur tror de då att alla småmulliga tonåringar känner sig, tror de bikinistressen försvinner då? Nej, åh va trött jag blir.
Jag har godisförbud från och med imorgon och kommer absolut inte klara det.
Mina självlysande stjärnor i taket är bland det bästa jag vet med mitt rum. Att lägga sig, släcka lampan och bara tänka med en massa massa stjärnor över sig är jättemysigt. Lite småtöntigt - jag vet, men ibland får jag väl vara sån dårå.
Nu mååååååste jag verkligen sova. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback