Pirates of the caribbean

Här sitter jag och sjunger med till Ulrik Munthers fina låt Boys don't cry. Åh va han sjunger fint, jag också  eheheheheh

Idag har jag kollat pirates of the caribbean 1 med Kindtand, Felix och Nelly. Sen satte vi upp studsmattan och så. Haha, dom är så störda.. Men alltså herregud va Johnny Depp är snygg i de filmerna, helt sjukt!
Det finns en sån där text på facebook som jag gillar. I don't care if Johnny Depp is old enough to be my father, I'd hit that! Haha ohja. :D



Måste bara tillägga också. Jag mår så otroligt bra nu och det är så skönt! Alla de jobbigaste skoldagarna börjar sakta läggas bakom mig och nu ser det ut att vara mer lediga dagar och roliga grejjer i min kalender än det är läxor. Hur asnice är inte det?!
Och jag har - som jag har nämnt säkert hundra gånger förut - världens bästa vänner. Det är en sån trygghet att veta att jag varje dag kan gå till skolan och skratta, hur jag än känner mig på morgonen.
Så helt seriöst, om världen går under på lördag så dör jag åtminstone lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback