sweet dreeaaams

Huh, blev nästan dödad och uppäten levande av en köttätande nattfjäril, stor också!
Shit, det är efter sådana traumatiska upplevelser som man lär sig uppskatta de små sakerna i livet. Som typ att knäcka ryggen hohohoh de bästa som finns. Och cheesecake, de bästa som finns! Oooooch fina vänner & bästa vänner, de bästa som finns :D!

Tänkte liksom bara upplysa er om att jag lever.
Ska snart sova, bara lugna mig lite efter denna skräckinjagande lilla incident. Oh my god, mitt ordförråd är inte att leka med alltså!
Tror jag ska meditera lite. Känns inte riktigt som att jag vet var jag är just nu, lite lost in space så att säga heheheh.

Nae nu stänger jag av innan det blir pinsamt. Fan snackar jag om egentligen. Herregud, stackars liten tänker ni nog nu. Fast jag är inte liten jag är lagom, sådeså. Sen att det är lite synd om mig emellanåt, det kan jag hålla med om.
Fml typ. Fast jag lever, så ne. Jag överlevde en fjärils-attack, jag kan klara vad som helst!

Godnatt nu. Sov sött, vakna blött eheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback